24. října 2012

MUA - Undressed & lak na nehty Essence - 03 Hello holo

Ahoj všichni!

Po delší odmlce, která byla způsobena mým velkým studijním zápřahem :D a taky tím, že trávím čas radši se svým nejúžasnějším přítelem na světě, než abych byla neustále online. Tak mě prosím omluvte a pochopte! ;) Která z nás není ráda se svým miláčkem , že?! :)

A teď už ke kosmetickému tématu! :) Dneska to bude takové seznámení s produkty, které se nově nachází v mé kosmetické kabelce nebo spíš tašce! :D
Řeč bude o momentálně šíleně chválené a opěvované  MUA paletce očních stínů v odstínu Undressed a o laku na nehty od Essence v ods. Hello Holo.

MUA - Undressed a lak na nehty Essence - ods. 03 Hello holo


MUA paletka očních stínů - Undressed
K téhle paletce toho bylo již řečeno mnoho...v celé blogosféře se o ní zmínila snad každá druhá bloggerka. MUA Makeup Academy je anglická firma, která slibuje dobrou kvalitu za velice přijatelnou cenu. V tomto roce tato kosmetická firma na sebe upozornila hlavně díky své paletce Undressed, kterou každý přirovnává k legendární paletce Naked od Urban Decay, barvy jsou si více než podobné a i konzistence je na tom hodně podobně  s tím, že Naked je ale více krémovitější (tyto informace jsem vyčetla od bloggerek, které měly možnost srovnání obou paletek na vlastní kůži)...ovšem cena Undressed je cca 1/4 z ceny Naked. Já osobně jsem neměla možnost vyzkoušet Naked, protože mi přijde zbytečně moc drahá a navíc v mém případě, když oční stíny moc nepoužívám, by to byly i zbytečně utracené peníze.
Paletku jsem objednávala u Plum a vyšla mě na 226Kč, což je velice přijatelná cena. Už dlouho mě podle přečtených recenzí lákalo tenhle malý zázrak vyzkoušet a momentálně po pár použitích můžu napsat recenzi.
:)
Paletka má obyčejný černý plastový obal s průhledným víčkem - neurazí nenadchne. V balení byl přiložený obyčejný aplikátor očních stínů, který stejně nepoužívám, dávám přednost štětcům. Konkrétní odstíny stínů nemají svůj osobitý název (což bych vážně uvítala, přijde mi to tiž vždycky děsně roztomilé), jsou pojmenovány pouze jako - Shade 1, Shade 2,... proto jsem je na fotkách označila jen čísly. Já jsem si nejvíc oblíbila ods. 2, 5 a 9, ale všechny odstíny jsou mi celkově sympatické. Odstíny 1, 3 a 5 jsou matné a jsou celkem hezky pigmentované, zbytek jsou lesklé stíny nebo obsahují jemný shimmer a jejich konzistence je více krémovitější a pigmentace je lepší než u matných stínů. S použitím báze od Essence mi na očích vydrží poměrně dlouho. 

Tahle paletka mi jako celek přijde, že najde využití u každé ženy, protože odstíny jsou to opravdu neutrální, jemné a jde s nimi vytvořit, jak denní líčení, tak i výraznější look na noc. :)

Celkově bych Undressed obodovala 9/10 bodů.

MUA - Undressed



MUA - Undressed Shades 1 - 6

MUA - Undressed Shades 7 - 12

Lak na nehty Essence Nail art, Special effect topper - ods. 03 Hello holo
Poslední dobou se mi hodně líbí laky se třpytkami a při hledání nějakého takového miláčka, který by byl celkem podle mých představ, jsem narazila na tento úžasný lak! Laky od Essence Colour&Go v novém větším balení  momentálně zavrhuji, protože nalakovat se tím zubatým štetečkem, který asi ohlodala myš, je vážně nelehký úkol a víckrát už to absolvovat nechci!!! Takže jsem sáhla do vedlejšího stojánku s laky od Essence a našla jsem tam tohoto favorita - líbí se mi hlavně to, že třpytky v něm nejsou příliš velké a tudíž se s lakem dobře pracuje, netáhne se jako většina laků, v kterých jsou třpytky, rychle schne a vytvoří hezký efekt už ve dvou vrstvách, což taky nebývá moc zvykem u podobných laků a to největší plus NEMÁ OKOUSANÝ ŠTĚTEČEK!. Původně je tento lak zamýšlen pro zpestření barevného laku na nehtech a měl by být použit jako top coat. Já jsem lak nanesla samotný a výsledek se mi moc líbí - krásně třpytivé nehty! :) A cena je 49Kč. Na nehtech mi vydržel 5 dnů a pak se začal loupat, což je na lak taková normální průměrná výdrž.

Lak na nehty Essence - Nail art, Special effect topper ods. 03 Hello holo

Tak a to by bylo pro dnešek všechno! Snad jsem Vám tímhle článkem alespoň trošku vynahradila mou  dočasnou nepřítomnost! :)

PS: Snažila jsem se tenhle článek vytvořit už včera, ale můj úúúžasný počítač prostě odmítal spolupracovat!!!

8 komentářů:

  1. Paletka ma uzasny odstiny a ten lak se mi taky moc libi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. fíha, ty jsi kočka :) moc ti to sluší
    a souhlasím s Natáljí, úžasné odstíny i lak je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná paletka, má skvělé odstíny a lak na tvých nehtech vypadá přímo báječně :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vypadá úžasně, moc krásné odstíny :) Mimochodem na fotce ti to moc sluší, krásný úsměv :)
    Zvu tě k sobě na blog :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. paletku bych asi nevyužila, ale ten lak vypadá skvěle!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka vypadá naprosto úžasně :)).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, moc Vám děkuji za Vaše komentáře, dělají mi nesmírnou radost! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Paletka sice vypadá moooc krásně, ale ty vypadáš ještě mnohem líp. Paráda, já jen zírám ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...