5. listopadu 2012

Sladké podzimní sprchování

Dnes tu pro Vás mám jeden sladký a voňavý článek! :)

V chladném období podzim/zima mám prostě takovou nějakou zvláštní potřebu vonět jako nějaké sladké nejlépe vanilkové cukroví. :D A proč s tím oslazováním nezačít hned ve sprše, že?! :) Takže dnes bude řeč o hóóódně sladkých sprchových gelech, které mi umí zpříjemnit chladný a sychravý den.

Nejsem skoro vůbec namalovaná, tak snad se nezleknete! :D


Začneme od toho nejlépe dostupného a také nejlevnějšího. Jedná se o sprchový gel Fa - Vanilla Honey, který je k dostání běžně v drogérkách a jeho cena se pohybuje okolo 45Kč/250ml. Vůně tohoto sprcháče je vážně úžasná! :) Není to přímo tradiční vanilková vůně, ale spíš něco mezi vanilkou, medem a jogurtem...jinak nevím, jak bych lépe tuto vůni popsala, prostě sladký sprchový gel. Jako velké plus považuji to, že je určen na suchou pokožku, což já mám a obzvlášť v zimě, takže se po sprchování neškrábu, pokožka je hezky hydratovaná a vůni cítím po umytí ještě poměrně dlouho. Když jsem chodila chodila do cca 7. třídy, tak se vyráběl i Fa deodorant, který voněl úplně stejně...bohužel jsem ho teď už nikde neviděla. :(

Sephora sprchový gel a Fa sprchový gel


A teď zabrousíme do Sephoráckých vod. Sephora Douche Wash - Vanilla Crème brûlée, cena tuším okolo 100Kč/150ml. A musím říct, že víc vanilkovější sprcháč jsem nikde nenašla, voní úplně jako vanilkový puding. Pro milovníky vanilky je to přesně to pravé! :) Po umytí ho ze sebe moc dlouho necítím,nejsem z něj vysušená, ale ani hydratovaná...taková střední cesta.

Lush It's raining men a Snow fairy sprchové gely


A to nejlepší na konec! Dobře, všichni už víte, že mám Lush momentálně moc ráda! A za tu úplně nejlepší vůni z celého Lush  považuji tu, kterou vlastní sprchový gel It's raining men, měla jsem možnost vyzkoušet i mýdlo Honey, I washed the kids, které voní stejně, ale to mě bohužel vysušuje, takže jsem velice ráda za to, že existuje i sprchový gel s touto vážně úúúžasnou medovo-karamelovou vůní. Při mytí tímhle sprcháčem se mydlím opravdu hóóódně dlouho a stačí ho jenom trošička - při jeho ceně 195Kč/100ml by mě ani nějaké plýtvání nenapadlo a to jsem s dávkováním ostatních sprcháčů opravdu štědrá! :D A ačkoliv vlastním pouze 100ml, tak mi zatím vydrželo přes 2 měsíce (občas to střídám) a stále tam ještě je. Po koupeli je má pokožka vláčná, ale trošku krému by jí neuškodilo...takže asi trošku vysušuje, ale voní neskutečně dlouho. Řadím ho mezi své BEST OF, protože té vůně se opravdu nemůžu nabažit a doufám, že mi tento rok Ježíšek nadělí větší balení. ;) A když už jsme u toho Ježíška (vím, přeháním to...Vánoce jsou až za měsíc a něco) tak tu mám ještě sprchový gel Snow Fairy, který je z vánoční limitované edice od Lush a voní....mmm přesně jako dětské růžové orbitky, obsahuje růžové třpytky a jeho cena je 175Kč/100ml. Po umytí ho ale ze sebe moc necítím, což je velká škoda...:(

A na konec tohoto článku nezbývá nic jiného, než pouze napsat jedno zcela výstižné slovo MŇAM!

2 komentáře:

  1. oba dva sprcháčky od Lush jsem měla taky a voněly nááádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchové gely od Lush jsem v plné verzi ještě neměla a tenhle Fa sprcháč je boží. Asi nejlepší ze všech + bych k němu přidala ještě ten s kakaem. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...