9. dubna 2013

Fresh start! :)

Ahóóój ahóóój všechny čtenářky!

Po trošku delší pauze jsem opět zpět a plná elánu pro rozvíjení mého blogu! :)
Důvod mé nepřítomnosti byl prostý...neměla jsem na blog čas ani náladu, neměla jsem náladu téměř na nic a můj život byl plný smutku, ačkoliv se mi nestalo nic až tak vyjímečného, ale některé věci v životě prostě zabolí. Dál už bych to nechtěla nijak rozvíjet, je to za mnou a jsem za to neskutečně ráda! :)

Už teď mám hlavu plnou nápadů na nové články a snad někdy v budoucnu se odvážím natočit i video - možná. :D

Tímto se pro dnešek loučím! :)
Karolína



1 komentář:

  1. Tak to chápu a je jedině dobře, že už je to špatné období za tebou..já to měla nedávno a také jsem neměla náladu psát...teď, když už je mi dobře, mám zase náladu na vše....Tak ti přeji ať se dobrá nálada drží....a ať máš spoustu nápadů na psaní článků :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...