10. srpna 2012

Melounové nehty aneb léto ještě nekončí!

Přijde mi, že sluníčko poslední dobou začalo ubývat na síle a připomnělo mi to, že už se sice pomalu, ale jistě blíží podzim. :) No, podzim tu ještě není a já doufám, že aspoň na chvilku zase přijdou ty horka, co tu byly  před pár dny. Meloun je osvěžující a chutný prostředek do horkého léta, proto jsem chtěla, ať mi tyhle chutně a šťavnatě vypadající nehty navodí tu atmosféru, že léto ještě nekončí! :)

Tenhle fototutoriál berte tak nějak s rezervou
- první fotky jsem vyfotila bez blesku a nějak pozdě si to  uvědomila, když už jsem měla nalakovaný i zbytek (ano, jsem tele) :D
- měla jsem useklý kus nehtu na ukazováčku a s trpělivostí čekám, až mi to doroste, takže tam ten nehet je značně kratší a vypadá...no chudák divně :D

Před lakováním použijeme podkladový lak, já použila Essence-Studio nails,Anti split sealer.

1. Krok
Nalakujeme celý povrch nehtu červeným lakem / Essence - Colour&Go, 61 fame fatal/. Počkáme dokud lak nezaschne.
2. Krok
Okraj nehtu nalakujeme zelenou barvou / Essence - Colour&Go, 18 check me out/. Opět počkáme dokud lak nezaschne.
3. Krok
Na zelený okraj namalujeme tenké čárky méně výrazným žlutým lakem / Essence - Nail art, 02 flower power/ tak, aby jsme dosáhli efektu slupky od melounu.
4. Krok
Na červenou plochu uděláme pomocí špičaté špejle černé puntíky jako semínka. A podél zeleného okraje uděláme opět tím samým žlutým lakem, co jsme použili před chvílí čáru. Pak už jen přelakujeme nadlakem  / Essence - Studio Nails, Top sealer-better than gel nails/ a máme hotovo!

Použíté výrobky

Doufám, že se Vám melounové nehty líbily a snad si je i vyzkoušíte. :)



6 komentářů:

  1. no tak samozřejmě že vyzkouším...ještě kdybych nebyla levá jako šavle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nehty nejsou vůbec těžké. :) Tak přeju hodně štěstí v pokusech! :) Nebo ti je někdy udělám já. ;)

      Vymazat
  2. pro mě až moc velká piplačka! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to zdá, ale je to vážně jednoduché. Jedny z nejjednodušších nehtů, co jsem zatím zkoušela. :) Stačí jenom, aby se ti netřepala ruka. ;)

      Vymazat
  3. Veľmi pekné! :-) Len tak ďalej ;-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...