31. srpna 2012

Oblíbenci léta 2012!

Dnes je poslední srpnový den a je na čase, abych tu bleskově hodila moje největší oblíbence za toto léto. Musím říct, že jsem mezi některými váhala a z toho velkého množství kosmetiky, co mám doma, jsem nevěděla, co přesně zařadit mezi ty nejlepší, abych tu toho neměla nakonec milion. :D ... ale dopadlo to dobře a já vybrala tuhle top devítku favoritů. Doufám, že se článek bude líbit a snad se necháte i něčím inspirovat. :)

1) Ryor balzám po holení - 156Kč/150ml
- Na léto se mi velice hodil, je sice určený pro pány, ale nu což! :D Pomohá skvěle sklidnit pokožku po depilaci a předchází zarostlým chloukům a zbytečným červeným pupínkům.

2) Escada Taj Sunset EDT - recenze zde
3) Balea Young - tělové mléko Summer Glam - cena kolem 50Kč (přesně si to už nepamatuji, jsem hlava děravá!)
- Krásně voní, připomíná mi to vůni margotky, třpytky krásně zvýrazní opálení, hydratuje. Za tu cenu jsem s ním víc než spokojená.

4) Rimmel bronzer Sunshimmer 3v1, ods. 001 Gold Princess - 139Kč
- Obsahuje drobné třpytky, ale nepřijde mi, že by nějak díky tomu zvýrazňoval rozšířené póry.

5) Bioderma Sensibio Déo Anti-transpirant roll-on - 180Kč
- Nejlepší kuličkový antiperspirant, co jsem kdy měla. Vždycky mě u kuličkových antiperspirantů štvala jejich doba schnutí, ale tenhle od Biodermy schne vážně rychle, omezuje pocení lépe než běžné drogerkové antiperspiranty. A líbí se mi na něm, že má opravdu jemnou vůni, která nepřebije parfém. Až mi dojde, tak si určitě pořídím další, je to teď takový můj miláček! :)

6) Avon tělový sprej Vodní meloun - 69Kč
- Tělové spreje z Avonu mám ráda, tenhle voní vážně tááák úžasně, trošku mě sice vysušuje, ale MILUJI vůni vodního melounu.

7) Revlon Colorstay tekutý make-up, ods. 330 Natural Tan -  recenze zde

8) Avéne termální voda ve spreji - 89Kč/50ml
- Skvělý pomocník při vedrech, jaké byly toto léto!

9) Astor řasenka Play It Big - recenze zde

Rimmel Sunshimmer 3v1, ods. 001 Gold Princess

Třpytivé tělové mléko Balea

Ryor Balzám po holení

Tak a teď stačí jen přiznat, že prázdniny jsou už vážně u konce... 
Používáte nějaký z těchto výrobků a jaké produkty se staly oblíbenci vašeho léta?

2 komentáře:

  1. Hezká recenze :) Mám tu Biodermu, je fajn, líbí se mi ta vůně ale stejně jsem se už naštvala a pořídila si Driclor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Driclor jsem sice zatím nezkoušela, ale vím, že je to prý prvotřídní mistr proti pocení, ale je to taky pěkný "driják". Já si zatím vystačím s Biodermou, jsem s ní víc než spokojená. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...