7. září 2012

Dětské tělové mléko Avon aneb jak jsem se naučila se pravidelně mazat

Vždycky jsem měla takový problém - doma plno tělových mlék a různých krémů na tělo, ale já prostě nebyla schopná se něčím mazat pravidelně i přesto, že mám velice suché nohy a ruce. A řekla bych, že možná nastal konečně zlom! :D 

Tohle tělové mléko jsem si koupila kvůli toho, že neobsahuje parabeny, barviva a je hypoalergenní. Takže mi vůbec nevadilo, že je dětské, ale šlo mi o to, že je na citlivou pokožku a je bez škodlivin. Původně jsem si myslela, že to bude jenom další kus do mojí nepoužité sbírky, ale po jednom vyzkoušení jsem věděla, že to určitě není naposledy, co se s ním mažu. A musím říct, že jsem z něho nadšená!!! Má takovou tu jemnou mýdlovou vůni - tak jak voní miminka, rychle se vstřebává a není mastné. Mažu se s ním ráda a navíc vůně dlouho vydrží. :) Protože se mi ta vůně moc líbí, tak jsem zatím byla schopná mazat se pravidelně po každém sprchování. Mám ze sebe radost a snad si díky tomuto tělovému mléku navyknu mazat se pokaždé, co opustím sprchu. Jeho cena je 99Kč/250ml a jako plus mi přijde i ten roztomilý obal.




Měli jste nebo máte taky problém s pravidelným používáním tělového mléka? A jaké je Vaše oblíbené tělové mléko?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...