6. září 2012

Moje denní péče o pleť

Dneska bych se chtěla vrhnout na článek o tom, jak se ráno starám o svou pleť. Pravidelná péče o pleť předchází akné, černým tečkám, zanešeným pórům, apod...
Není mi dneska nejtepleji, takže jsem si k tomuto článku uvařila čaj Modelin a hezky testuji. :)
A teď už se můžeme vrhnout na článek!

Na začátek bych chtěla říct, že já mám plet spíš smíšenou, občas nějaký ten pupínek a na čele a tvářích pár zanešených pórů, které se snažím pravidelně likvidovat. Za to jakou mám momentálně pleť, jsem moc moc moc vděčná, protože jsem mívala opravdu ošklivé akné (o tom, jak jsem se ho zbavila, bude určitě v budoucnu článek).

1) Bioderma Sébium pěnivý gel - 278Kč/200ml
2) Ryor - Aknestop Roll-On proti akné - kolem 70Kč/5ml
3) Alverde oční krém s calendulou - kolem 70Kč/15ml
4) Ryor - Aknestop bylinné tonikum - 79Kč/200ml
5) masážní kartáček
6) Balea malinový balzám na rty - kolem 30Kč/10g
7) Ryor - Mořské řasy matující krém - 117Kč/50ml

Někomu stačí ráno použít micelárku nebo jenom opláchnout obličej vodou a namazat, ale já bych si při takovém postupu nepřipadala, že mám pleť vážně vyčištěnou z noci (noční krémy, séra,...). A navíc vím, že po takovém postupu by se mi začaly během dne na tváři dělat maličké pupínky. Tudíž já ráno věnuji pleti téměř stejnou péči jako večer.
 Jako první samozřejmě pleť navlhčím a na masážní kartáček, který mám z balení čistícího gelu od L'oreál a nedokázala bych si bez něj čištění pleti představit, dám trošku čistícího gelu - momentálně používám ten od Biodermy, ale mnohem víc jsem spokojená s čistící pěnou s mořskými řasami od Ryoru z řady Aknestop, přijde mi, že nevysušuje tak jako Bioderma, ale na druhou stranu musím zase říct, že Bioderma mě nijak extra nevysušuje, cítím jen takové menší pnutí, ale určitě to není nic šíleného. Gel po vyčištění pleti hned nesmývám, nechám ho působit během toho, co si čistím zuby.
Po té gel smyju teplou vodou, obličej vysuším a nanesu pleťové tonikum na vatový tampónek - používám bylinné tonikum od Ryoru z řady Aknestop. Mám už asi 3. balení a jsem s ním nesmírně spokojená, neobsahuje alkohol, neštípe, dokáže skvěle zklidnit pleť po čištění a hlavně NEVYSUŠUJE! Je to pro mě takový malý zázrak, že jsem našla pleťové tonikum na problematickou pleť, které nevysušuje a opravdu pomáhá. :) Tonikum nanášíme směrem shora dolů, aby jsme uzavřely otevřené póry.
Zatímco mi tonikum schne na pleti, tak použiju oční krém. Oční krém jsem začala používat až nedávno, protože jsem si řekla, že když už mi je těch 18, tak už nejsem nejmladší. :D :D Ale hlavní důvod je ten, že v okolí očí mám celkem suchou pokožku, takže jsem si řekla, že jestli s tím něco brzo neudělám, tak budu mít ve 30 šílené vrásky okolo očí. Hledala jsem vhodný oční krém, ale ze všech mě štípaly oči a já z toho už byla zoufalá a na oční krémy jsem chtěla prostě zanevřít. Pak jsem ale našla hydratační oční krém od Alverde a nemůžu si ho vynachválit - krásně hydratuje, rychle se vsákne a NEŠTÍPOU mě z něj oči. Oční krém naťupkuju pod oko i na víčko a pak ho vklepávám jedním směrem od vnějšího koutku k vnitřnímu - mělo by to zamezit tvorbě vrásek.
Po očním krému už nanesu na pleť krém. Já používám matující krém od Ryoru z řady Mořské řasy. Přijde mi, že hezky hydratuje a pleť zmatní tak akorát a podle výrobce by měl předcházet i vzniku rozšířených pórů.
Po vstřebání krému dám na místa, kde je nějaký pupínek lokální péči - jediná péče, která se mi osvědčila a pupínku mě vážně zbaví je roll-on na akné od Ryoru z řady Aknestop. Mám už 4. balení, jsem z něj nadšená a kdybych ho neměla, tak bych z toho byla vážně nesvá. Sice smrdí jako bolavá noha, ale za tu cenu, že to doopravdy pomáhá, ten smrad přežiju. :)
Pak už nanesu jen jakýkoliv balzám na rty. Teď mám Baleu, ale je mi to tak celkem jedno, hlavně abych neměla po čištění zubů suché rty. 

A je hotovo! :) Takhle vypadá můj ranní rituál péče o pleť.


A jak ráno o pleť pečujete Vy? Dáváte přednost jednoduchému čištění pleti nebo si potrpíte na na důkladné vyčištění tak jako já? :) Používáte pravidelně oční krém a který je Váš oblíbený?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...