14. září 2012

Má první objednávka z LUSH

Včera mi přišel můj dlouho vysněný balíček z LUSH. Předtím, než jsem si vůbec něco objednala, jsem už asi dva měsíce chodila pravidelně koukat na jejich e-shop a pročítala jsem nadšeně všechny možné informace o jejich produktech, studovala složení, účinky a hlavně pročítala komentáře od uživatelek. A po pročtení asi 99% kladných komentářů mi to nedalo a já si začala hledat, které výrobky by tedy mohly být pro mě ty pravé. Jelikož jsem nikdy předtím neměla možnost nějaký výrobek z Lush alespoň očichat, protože do Prahy to mám celkem dost daleko, tak jsem se musela řídit jedině těmi komentáři. Také jsem koukala na videa na LUSH UK, kde můžete kouknout, jak se výrobky vyrábějí nebo kouknout na jejich prezentaci. :)
 Zaměřila jsem se hlavně na výrobky do vany a sprchy, protože jsem věděla, že takovým produktem nic nezkazím a že tak jako tak, ho určitě vypotřebuju, i kdyby mi nevoněl nebo jinak neseděl. Navíc jsem se řídila tím heslem, že Lush je přece "ten krám s mýdly", takže by tyhle výrobky měly mít doladěné na jedničku. :) S objednávkou jsem dlouho čekala z toho důvodu, že jsem musela vyčkat, než mi naskladnily Mask of Magnaminty, protože to byl takový hlavní výrobek, kvůli kterého jsem Lush vůbec chtěla objednat. Momentálně jsem z Lushe nadšená, takže mi prosím mé nadšení neberte, protože já teď fandím tak nějak všemu, co je přírodní. Asi mám v hlavě někde zakódováno to, že co je přírodní je zdravé a nejlepší! :) Navíc mi jejich popisky produktů přijdou tak dokonalé, že se na to musí chytit i ten největší odpůrce přírodní kosmetiky.
http://www.lushcz.cz/img/galerie/2008-10-22-16-50-01.jpg
zdroj: http://www.lushcz.cz

 

Buffy

Buffy, krotitelka zadečkových tuků
Aplikujte Buffy na vlhkou pokožku ve vaně či ve sprše a kůže bude měkčí a hladká na dotek. Pořádně se vydrbejte (zejména se zaměřte na oblast zadečku - tedy pokud si přejete, aby se pak na něj zaměřovali jiní), spláchněte exfoliující mletou rýži, mandle a fazolky aduki a pořádně se osušte. Už se nemusíte mazat tělovým krémem, protože pleť bude krásně zvlhčená kakaovým a bambuckým máslem. Exfoliační drhnutí pokožky je činnost povzbuzující na těle i na duchu: pokožka bude zářit zdravím a vy spokojeností.

 Ráno, když mi měl balíček přijít, jsem nedočkavě už od osmi hodin přešlapovala u dveří a v devět jsem už panikařila, že to snad nepřijde. :D A pak v 10:30 zazvonil pošťák a já si mohla jít vyvednout ten můj kouzelný balíček! Miluju, když se můžu dobývat k jakémukoliv zabalenému balíčku nebo sáčku nebo čemukoliv - mám prostě v tomhle asi nějaký handicap a vždycky se vyžívám v tom, když řádím s nůžkama jako šílená a můžu přestřihnout všechnu tu izolepu a tak - takže kdyby chtěl někdo něco profesionálně rozbalit, tak se určitě ozvěte!. :D :D Před mým útokem na balíček mě úplně dostala ta papírová lepící páska s nápisem: "Zabaleno s láskou, odesláno s polibkem." Tím, mě Lush ještě víc utvrdil v tom moje zamilování se do jejich popisků a tak. :) ♥

Zabaleno s láskou, odesláno s polibkem. LUSH
Ihned Po otevření krabičky se na mě vyvalila šílená vůně...bohužel mi to moc nevonělo, čekala jsem, že se mi z krabice vynoří nějaká sladká vůně bonbonů asi. :) Po pozdějším prozkoumání jsem zjistila, který výrobek tu krabici tak vyvoňal - byla to právě ta má Mask of Magnaminty a Angels on Bare skin. Začala jsem kontrolovat obsah a byla jsem zklamaná, zjistila jsem, že mi chybí ještě American Cream, tak jsem ihned napsala Lushi, co se stalo a do 2 minut jsem měla odpověď, bylo mi slíbeno, že se mi ozve slečna z eshopu a American Cream mi dopošlou. No nic, už je druhý den a slečna se mi ještě sice neozvala, ale je to ještě přece jenom krátká doba, takže jí dávám, ještě čas. Každopádně se mi jednání Lush líbí, jde poznat, že jim hodně záleží na spokojenosti zákazníka a jednání je rychlé a příjemné. :) A co jsem si všechno z balíčku rozbalila můžete vidět na fotce níže (některé výrobky jsem schválně nechala ještě zabalené, aby jste nevěděli hned všechno a vyčkali na recenze). A ještě něco, provonělo nám to celý byt! Přijde mi, že Lush teď cítím všude! :D


Máte doma nějaký vůrobek z LUSH? Který výrobek je vaším favoritem? Zkoušeli jste nebo by jste chtěli vyzkoušet LUSH? :)

3 komentáře:

  1. Uz dlouho o koupi premyslim, hlavne Buffy me dostala a ty jejich sampony a kondicionery. Koukam na jejich stranky na recenze a zatim se rozmyslim, je to docela drahe :( i kdyz to urcite stoji za to :)

    OdpovědětVymazat
  2. na to, že jsi taková fanynka Lush jak tu píšeš, bys mohla vědět, že Lush není přírodní kosmetika. Je to čerstvá a ručně vyráběná kosmetika s minimem syntetických látek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě vím, že je Lush čerstvá a ručně vyráběná kosmetika a že netestuje na zvířatech, používá minimum obalů atd...ale já ji považuji i za trošku přírodní kosmetiku právě proto, že obsahuje výtažky z bio ovoce a zeleniny, minimum syntetických látek apod. A navíc - nikde v článku není doslova napsáno "Lush je přírodní kosmetika" :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...