1. září 2012

Vůně Essence + dojmy z BB krému Maybelline

Dnešní upršený den přímo vybízí k tomu, abych se plně věnovala blogu. :)

V dnešním článku se chci zaměřit na novinku na našem trhu a tím jsou vůně od Essence. Je jich celkem 6, já osobně vlastním Like a trip to New York. Vůně by měly být dostupné v 50ml a 10ml balení, ovšem u nás jsem je viděla pouze ve druhé variantě. Jsem ten typ, co má rád takové ty drobné detaily, proto mě na těchto vůních zaujaly hlavně ty názvy - nevím jak Vám, ale mně to přijde hrozně roztomilé...např. Like a first day in spring, Like a walk i the summer rain, Like a new love a právě Like a trip to New York mi je sympatický hlavně tím, že mým velkým a zatím nesplněným snem je jet na takový menší výlet právě do tohoto města. :)
Obaly mi nepřijdou ničím nějak extra zajímavé, neurazí nenadchnou...prostě obyčejné flakonky. Jejich cena je 89Kš/10ml.


 Měla jsem možnost očichat všechny typy a u mě to jednoznačně vyhrál Like a trip to New York a není to jen kvůli jeho názvu. :D Na druhé příččce se umístil Like a day in a candy shop, který ovšem voní hezky sladce, ale jde sotva cítit...všeobecně bych řekla, že tyhle vůně nejsou ničím extra vyjímečné...ale na druhou stranu za tu příjemnou cenu - no neber to!. :)

Essence Like a trip to New York EDT
Složení:
hlava - kardamon, elemi, grep, brusinky
srdce - růže durman
základ - cedrové dřevo, bílé dřevo, jantar

Příjemná ovocná vůně, která má z vůní Essence asi nevětší výdrž a jde nejvíce cítit. Cítím z ní grep a ještě něco příjemně ovocného - snad to jsou ty brusinky. :D Výdrž má takovou průměrnou na drogérkovou voňavku. S nějakou dražší voňavkou se určitě rovnat nemůže. Flakonek o obsahu 10ml je tak akorát do kabelky. :)


Tak a teď ještě ke konci článku bych se chtěla věnovat tomu plusku a tím je horká novinka BB krém od Maybelline. Viděla jsem ho v DM za 199Kč, mají ho ve více odstínech (výhoda oproti BB od Garnieru), ale všechny odstíny se mi zdály dost oranžové. Je celkem tekutý a krytí bude více než podprůměrné. Vlastně nemá s BB krémem vůbec nic společného a je to opět jen "tónovací krém", který nese název BB... Od 3.9.2012 by měl být k dostání také v Rossmannu za 149Kč. Takže kdo chce vyzkoušet něco nového, tak směle do toho! Ale já se jeho majitelkou určitě nestanu, absolutně ničím mě neoslovil.
http://www.maybelline.com

Máte doma nějakou vůni od Essence nebo měly jste možnost aspoň nějakou očichat? A co si myslíte o dalším "BB krému" na našem trhu, co vlastně vůbec BB není?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...